گردهمایی چهارم سازندگان و طراحان منطقه یک

گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی شرکت یکتا تهویه اروند: 

مهندس سینا شجاعی در چهارمین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک اظهارداشت: طرح تخفیف پلکانی ۴۰ درصدی عوارض شهرسازی، محرک لازم برای تعدیل قوانین و رفع موانع ساخت و ساز خواهد بود و باعث می شود با اجرای آن صنایع وابسته به صنعت ساختمان رشد چشمگیری داشته باشند.

مهندس سینا شجاعی  گفت: قوانین نظارتی منجر به کندی حرکت می شود ولی دستگاه نظارتی شهرداری تهران بسیار پیگیرانه و در حال تلاش است تا این جو تعدیل و مجوزها سریعتر صادر شود و در منطقه یک نیز با تشکیل جلسات مستمر پرونده های خاص که دارای مشکل چند سال هستند در حال بررسی مجدد قرار گرفته اند تا سریعتر حل و فصل و به نتیجه برسند.

او افزود: صنعت ساختمان محرک بزرگی برای ساماندهی وضعیت اقتصادی شهر و کشور است چرا که مجموعه آن از تیم های مهندسی طراحی تا تولیدات ساختمانی و… همه به هم متصل و درارتباط هستند و با رونق این صنعت همه چرخ های متصل به آن و بخصوص صنعت تهویه مطبوع حرکت و رشد پیدا خواهد کرد.

مهندس سینا شجاعی  در این گردهمایی خاطر نشان کردند: یکی از موارد مهم در ساخت و ساز افزایش میانگین عمر ساختمان ها از ۳۰ به ۴۰ و حتی تا ۱۰۰ سال است تا هم سرمایه‌های شخصی هدر نشود و هم به اقتصاد کشور ضرر نرسد نقش تولید کنندگان متعهد در بخش تاسیسات ساختمانی برای افزایش راندمان و طول عمر ساختمان ها بسیار مهم و ضروری ست.

گفتنی است این گردهمایی ۵ و ۶ بهمن ماه در مرکز همایش‌های آسمان زعفرانیه برگزار شد حاضرین از غرفه نمایشگاهی شرکت یکتا تهویه اروند بازدید کردند و با آخرین دستاوردهای این شرکت در صنعت تهویه مطبوع آشنا شدند.

پیشنهاد مطالعه:  برج خنک کننده گالوانیزه
این پست را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

تماس مستقیم با واحد فروش
021-5104000